Портфоліо учителя

Муковоз Ольга Григорівна,

учитель інформатики

Глухівської загальноосвітньої школи 

І-ІІІ ступенів №6


Освіта.

Глухівський національний педагогічний університет ім.О.Довженка (2010 рік). (Вчитель обслуговуючої праці, креслення, БЖД, інформатики.)

Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". (2021 рік). (Управління навчальним закладом).

Місце роботи:

Глухівська ЗОШ №6 (з 2011 року.)

Загальний стаж роботи: 14 років.

Педагогічний стаж: 14 років.

Кваліфікаційна категорія: І



2023-2024 н.р.



















































2022-2023 н.р.
Результати діяльності 2013-2018 рр.

Ø Грамота міського відділу освіти 2013-2014 н.р.















































Опис власного досвіду
Дбаючи про високий рiвень знань своϊх учнiв, кожен учитель намагається використовувати такi форми i методи навчання, якi б викликали у дiтей цiкавiсть до навчального матерiалу, бажання вчитися, домагатися успiху в опануваннi основ наук. Цьому підпорядкований особистiсно орiєнтований пiдхiд у викладаннi шкільних дисциплiн, iнтерактивнi форми навчання, якi впевнено входять у сьогоднiшню методику викладання.
Та якi б iнновацiйнi технолог ми не впроваджували в практику, досягти успiху можна лише зацікавивши учня на уроцi, коли, розвиваючи своϊ здiбностi, він задовольняє пiзнавальнi потреби.
Гра, як основнадiяльнiсть дитини в ранньому та молодшому шкiльному вiцi, є постiйноюїї супутницею. Гра для дитини — перша можливість проявити себе, самовиразитись i самоутвердитись.
Переді мною, як вчителем інформатики, стоїть мета – знайти найбільш оптимальні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики та здобуття ними навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній діяльності. У першу чергу переді мною стоїть завдання  - виробити в учнів практичні навички роботи.
Тому об’єднавши мету та завдання, визначила для себе проблемну тема, над якою і працю «Гра як засіб активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики у початковій школі ».
Гра є методом навчання, який спрямований на моделювання реальної дійсності з метою ухвалення рішень в конкретній ситуації, основною метою якої є поглиблення інтересу до навчання і тим самим підвищення ефективності навчання.
Гра стимулює краще запам'ятовування і розуміння навчального матеріалу, сприяє підвищенню мотивації і дає змогу учневі комплексно використовувати органи чуття при сприйманні різноманітних відомостей, а також самостійно і неодноразово відтворювати здобуті знання у нових ситуаціях.
Умови гри вимагають від дитини швидкості думки, особливої уваги та емоційної напруги, вона повинна «увійти» до гри.
Доцільність використання дидактичних ігор на різних етапах уроку може бути різною.
Наприклад, під час засвоєння нових знань можливості використання дидактичних ігор значно поступаються більштрадиційним формам навчання. Тому ігрові форми занять частіше застосовують під час перевірки результатів навчання, закріплення навичок, формування вмінь.
Визначення місця дидактичної гри у структурі уроку і поєднання елементів гри з навчанням значною мірою залежить від правильного розуміння вчителем функцій дидактичних ігор.
Звичайно, гра не повинна бути самоціллю та проводитися тільки для розваги дітей. Вона обов'язково повинна бути дидактичною, тобто підпорядкованою тим конкретним навчально-виховним завданням, які вирішуються на уроці, в структуру якого вона входить. Із цією метою гру потрібно спланувати наперед, продумати її місце в структурі уроку, визначити форму її проведення, підготувати матеріал, необхідний для проведення гри. Дидактичні ігри ефективно поєднуються в системі з іншими формами і методами навчання. Використання дидактичних ігор доцільно спрямовувати на досягнення мети: забезпечення здобуття учнями знань, відповідних сучасному рівню розвитку відповідної дисципліни, зокрема інформатики.
Завдання для проведення уроків інформатики у початковій школі оформлені у вигляді брошур ,розміщені на електронних носіях.

Результати педагогічної діяльності

Ø     Перемога Гулакової Наталії (6-В, 2011-2012н.р.) у конкурсі Мобільний лік без: школа для батьків.


Ø     Курган Кирило (6-В клас, 2011-2012 н.р.) – учасник ХІ Міжнародного конкурсу з веб-дизайну та комп'ютерної графіки.




Ø     Участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер”:

 2011-2012 н.р. – 6 учнів,

 2013-2014 н.р. – 50 учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар